Concert: Guus Meeuwis – Groots met een zachte G!

Afgelopen zondag gingen wij heel plotseling naar het concert van Guus Meeuwis:

Groots met een zachte G!

Concert Guus Meeuwis

Ik had niet verwacht dat ik het ZO leuk zou vinden! Onder het genot van een biertje vind ik het niet erg om naar te luisteren, maar om nou te zeggen dat het 100% mijn muzieksmaak is? Nee, dat niet. Maar het feestje was er absoluut niet minder om! Ook kwam ik er achter dat je onder het genot van dat biertje toch meer tekst opslaat dan je zou verwachten..
Ik kende bijna elk nummer!

Het begon al leuk met Nielson in het voorprogramma, gevolgd door een onwijs toffe drum-act. En toen kwam ‘onze Guus’ op het podium met zijn geweldige orkest en kon het feest pas echt beginnen! Nick & Simon kwamen nog een liedje zingen en de band KANE mocht ook niet ontbreken. Guus begon met de rustige nummers, maar toen zijn feestnummers er aan kwamen regende het écht meters bier!

Achteraf kwam ik erachter dat Mandy van All Lovely Things ook bij het concert was, en zij was zo slim om filmpjes te plaatsen op haar Instragram-account. Mijn telefoon kon het lawaai helaas niet aan (tijd voor een nieuwe!).. Dus als je even wilt nagenieten van dit concert, moet je haar account echt even checken :-). Wij zaten op de tribune, maar ik kan me voorstellen dat de sfeer op het veld nog grootser is!

Ps. Volgend jaar vindt ‘Groots met de zachte G’ voor de tiende keer plaats. Dit belooft een TOP-concert te worden. Wil je dit niet missen? De kaarten zijn al verkrijgbaar!

Een gedachte over “Concert: Guus Meeuwis – Groots met een zachte G!

  1. Pingback: Genietmomentjes – Juni 2014 | Maud geniet!

Geef een reactie

