Hotspot: Dille & Kamille

Gisteren was ik een dagje winkelen in Enschede met mams en dan kan ik het niet laten om even binnen te glippen bij Dille & Kamille. In deze fantastische winkel vind je alles voor huis, tuin en keuken. Maar pas op: Je wordt hier erg hebberig!

Dille & Kamille

Less is more is het motto van Dille & Kamille en dit vind je overal terug in hun assortiment.
De producten stralen rust uit door de natuurlijke materialen die gebruikt worden Het is allemaal lekker basic en ik word er zielsgelukkig van. Ik kan uren rondlopen in deze winkel.

Het lijkt wel alsof Dille & Kamille overal aan gedacht heeft. In de winkels vind je keukengerei, heerlijke producten (pasta’s, olie, kruiden, theemelanges, snoepjes, etc.), kookboeken en servies. Maar ook leuke accessoires voor in huis: stoelen en krukjes, rotan manden, kaarsen, schoonmaakartikelen en zelfs speelgoed voor de kleintjes. Wil je lekker in bad? Ook daarvoor hebben ze alles in huis! Voor de tuinliefhebbers hebben ze ook erg leuke spullen. Uiteraard hebben ze nog veel meer, maar ik zou zeggen: Neem zelf eens een kijkje!

Aankopen Dille & Kamille juni 2014

Ik moest me gisteren erg inhouden en heb me keurig netjes gedragen. Zelf kocht ik een leuk broodplankje, ijsthee (appel & vlierbloesem), leuke kaarten en handige botermesjes.

Op dit moment zijn er 16 winkels in Nederland en 8 in België. Op de website van Dille & Kamille vind je in welke steden ze zitten. Zit er geen Dille & Kamille bij jou in de buurt? Geen probleem! Op de website vind je een leuk inspiratiemagazine en een webshop!

Een gedachte over “Hotspot: Dille & Kamille

  1. Pingback: Verkoelend drankje #2 | Maud geniet!

Geef een reactie

