Genietmomentjes – Juni 2014

De maand juni vloog weer voorbij en ik heb heel wat genietmomentjes mee mogen maken.

Juni begon voor ons al goed, want de eerste week mochten wij genieten van het mooie eiland Zakynthos. Ik wil wel weer terug!

Zakynthos

De dag na terugkomst in het toch ook wel mooie Nederland werd er bij ons in de stad een Culinaire Markt georganiseerd. Ieder restaurant aan de markt had een ander lekker hapje. Jamm! Geen probleem om hier een middagje uit te zitten!

Culinaire markt Oldenzaal

Ik ging een middag naar mijn nichtje in Lochem om lekker bij te kletsen en heb er een heeeerlijke caramelchino gedronken!

20140611_135053

Ook mochten vriendjelief en ik onverwachts genieten van een concert van Guus Meeuwis!

Guus Meeuwis

Ik ging nog lekker tapas eten met een vriendinnetje. En ook thuis werden (bijna alle) laatste puntjes op de i gezet.. Onze bijna twee meter brede conifeer ging er uit en toen kwam er (eindelijk) een schutting. Nooit geweten dat onze tuin zo groot was 😉 Binnen kreeg ik eindelijk twee plankjes aan de muur.

 

De DIY-schilderijtjes van een oude landkaart kwam ik ergens tegen en ik vond het zo leuk dat ik meteen aan de slag ben gegaan. Het kameeltje kreeg ik van een vriendin als souveniertje uit Marokko.

 

Het schilderij (op een plank in plaats van op een doek) maakte mijn tante en ik werd er spontaan verliefd op. Tip! Ze maakt alleen maar mooie schilderijen!

In juni won ik maar liefst twee reisboeken: ‘Een idioot groene roadtrip‘ & ‘100% Valencia’! En niet te vergeten: ik mag (volgend weekend al!) gaan zeilen!

6 gedachtes over “Genietmomentjes – Juni 2014

Geef een reactie

