Verkoelend drankje #2

Toen ik laatst bij Dille & Kamille was, kon ik het niet laten om de ijsthee mee te nemen. Ik koos voor de smaak Appel & vlierbloesem. Jamm! De ijsthee moet je bereiden met heet water om het vervolgens te laten afkoelen. Dan is het al heerlijk. Maar ik besloot om er nog een beetje van m’n eigen variatie in te gooien. Ik zoette de ijsthee met honing, gooide er een paar takjes munt bij in. En met het serveren deed ik er een schijfje citroen bij in. Heerlijk met dit warme weer!

IJsthee


Follow my blog with Bloglovin
2 gedachtes over “Verkoelend drankje #2

Geef een reactie

