Genietmomentjes – Juli 2014

Het blijft toch leuk om iedere keer bezig te zijn met een overzicht van afgelopen maand. Nagenieten! En wat was juli een mooie maand, wat hebben we toch lekker weer gehad. Like!

Ik ging zeilen met Holland Sail en kwam bij de Tall Ships Races. Dit was een onwijs leuke ervaring en smaakt absoluut naar meer. Ik kan niet wachten tot ik nog een keer mag zeilen!

Ik had een erg gezellig geslaagd-feestje van m’n nichtje en ook een heel leuk personeelsfeestje! Vrienden van ons gaan een jaar op wereldreis (wat een droom!) en dat moest natuurlijk ook gevierd worden.

Vriendjelief en ik gingen een dagje touren door Twente op een vespa. Een absolute aanrader met dit lekkere warme weer!

Ik besloot in juli optimaal te genieten van het heerlijke weer. Je kon mij dus regelmatig vinden in de buurt van een barbecue, op het terras of in het zwembad. Ik ontdekte de app VakantieBieb en las een paar mooie boeken, waaronder het boek van Isa Hoes.

We boekten voor september (zeer goedkope) tickets naar Malaga en mochten daarnaast nog 3 dagen lang genieten van het mooie Brugge! Ik blijf er bij dat je daar rondloopt in een Middeleeuws sprookje. Overigens kocht ik ook een heerlijk Hammam pakket van Rituals.

Ook afgelopen maand waren we bezig met de laatste dingetjes in ons huis (en de komende 3 maand ook nog denk ik). Onze vensterbank was elke keer onwijs leeg en saai, dus ik maakte zelf een bloemstuk van zijdebloemen. Trots dat ik er op ben! 😉

Wat heb jij gedaan in juli?

4 gedachtes over “Genietmomentjes – Juli 2014

Geef een reactie

