Life is a beach

Het voelt alweer een hele tijd geleden.. Maar in mei hadden mij zusje en ik ‘zussendag’. We gingen naar het event Shoestring DURFRT in Zandvoort. Ik ben helemaal gek op het strand en kom er eigenlijk veel te weinig en eigenlijk zie ik mijn zusje ook veel te weinig. Dus even lekker nagenieten van dit lekkere dagje!

We genoten van een heerlijke lunch bij Meijer aan Zee, waar we vervolgens nog uren op het terras hebben gehangen. Wat een heerlijke strandtent is dit! Vervolgens gingen we naar het event van Shoestring wat ook erg leuk was. Een geslaagde dag dus!

Jammm!

Jammm!

Doen we allemaal wel eens, toch? ;-)

Doen we allemaal wel eens, toch? 😉

IMG-20140524-WA0021

Zusjes!

Zusjes!

Een gedachte over “Life is a beach

  1. Pingback: Vakantiebeurs 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

