Boek: De wereld in 27 vakantiedagen – Johannes Keuning + WINACTIE!

Onlangs schreef ik over de site 27vakantiedagen.nl en toen beschreef ik in het kort ook het boek wat daar aan vooraf ging. Hoewel het boek al een aantal jaren bestaat (2010), blijft ‘De wereld in 27 vakantiedagen’ dé reisgids voor werkend Nederland.

Johannes Keuning geeft in dit boek aan dat werkend Nederland makkelijk de wereld kan zien. Verdeel je vakantiedagen over het jaar en besef dat reizen niet zo moeilijk is als het lijkt. Iedereen die fulltime werkt heeft immers recht op 5 weken vakantie per jaar. 5 weken! Splits deze weken op en je kunt heel wat keren per jaar op vakantie. Begint het al te kriebelen?

Johannes brengt verschillende bestemmingen onder de aandacht. Vakanties voor 4 vakantiedagen, zoals Barcelona, Riga en Istanbul. Maar ook vakanties voor 10 vakantiedagen: Mexico, Kenia en Japan bijvoorbeeld. Uiteraard worden met vakantiedagen jouw werkdagen bedoeld en komt het weekend daar nog bij op. Het boek heeft een prachtige opmaak en per bestemming worden diverse highlights besproken.

Daarnaast staat het boek boordevol met tips hoe je zo goedkoop mogelijk jouw (droom)reis kunt vinden. En het leukste van alles.. Ik mag dit boek weggeven!

Wat moet je doen?
1. Volg mij op Twitter.
2. Laat in een reactie hieronder weten waarom jij dit boek wilt winnen.

Ik zou het ook erg leuk vinden als je mij volgt op Bloglovin.
Zaterdag 6 september maak ik de winnaar bekend!

14 gedachtes over “Boek: De wereld in 27 vakantiedagen – Johannes Keuning + WINACTIE!

  1. Leuke winactie! Ik volg je al via twitter en Bloglovin! Dit boek staat al een tijdje op mijn verlanglijst, omdat ook ik (met fulltime baan) af en toe moet stoeien met mijn vakantiedagen. Ik ben trouwens erg benieuwd wat hij over Istanbul schrijft, want daar ga ik binnenkort naar toe 😀

  2. Lijkt mij een zeer handig boek om inspiratie op te doen. Ik vind het best lastig kiezen waar naartoe te gaan. Maar minstens zo interessant zijn voor mij de tips om het financieel gunstig te houden.

  3. Heel erg leuk, ik volg op Twitter + FB… Ga zelf nu voor het eerst in 150 jaar maar liefst 3 weken op vakantie… heb er pijn in mijn buik van #werkstress enzo… Zo benieuwd of hier nog tips in staan om bij minuut 1 gelijk te genieten 🙂 Ik hou zo van reizen, maar ben ik zooooooo plichtsgetrouw! Dus dat… Fijne avond nog. Groetjes, Corinne.

  4. Pingback: Genietmomentjes – Augustus 2014 | Maud geniet!

Geef een reactie

