Genietmomentjes – Augustus 2014

Hoewel ik in augustus geen vakantie heb gehad en ook geen weekend weg ben geweest, was het weer een gezellige maand!

  • Ik ging maar liefst 4 keer uit eten, waaronder naar het pannenkoekenhuis.
    Nom nom nom!
  • Hier werd uitbundig hét zomerfeest van Oldenzaal gevierd, de Boeskool is Lös! Tijdens dit evenement kun je je ’s middags prima vermaken op de braderie en ’s avonds van diverse optredens met onder andere de Partyanimals, George Baker (jaja) en Beethoven (een geweldige band!). Erg gezellig :-).
  • Ik ging een dagje uit met mijn oma, moeder en zusje. Fietsen met het heerlijke weer en onderweg stoppen voor een hapje en een drankje.

  • We hadden een geslaagde familiedag!
  • Hoewel de vliegtickets voor zowel Malaga als Zadar al waren geboekt, moest ik nog steeds een accommodatie boeken voor beide trips. Voor beide trips heb ik een erg leuke accommodatie gevonden (denk ik), één daarvan via Airbnb.nl. Hoe dat bevalt, volgt snel na mijn trip! 🙂
  • Met twee vriendinnetjes ging ik naar het event Heerlijk Hengelo. Een event vol lekker eten, wijn (heel veel wijn) en nog veel meer gezelligheid!

 

  • Mijn ouders nodigden onze vrienden voor het derde jaar uit voor een barbecue met alles er op en er aan. Wat heb ik toch lieve ouders!
  • Ook niet onbelangrijk.. Mijn eerste winactie kwam online.
    Psssst. Meedoen kan nog tot en met vrijdag!

Waar heb jij van genoten in augustus?

3 gedachtes over “Genietmomentjes – Augustus 2014

Geef een reactie

