Winnaar boek ‘De wereld in 27 vakantiedagen’

Ontzettend leuk dat ik vandaag de winnaar van mijn winactie bekend mag maken!

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een travelblogger dit boek nog niet heeft 😉
De winnaar is Lisette van Travellust.nl!

Veel plezier met het boek en ik hoop dat het nuttige tips geeft voor Istanbul!
En natuurlijk voor andere leuke bestemmingen!

Stuur me even een berichtje en ik stuur het boek zo snel mogelijk op!

2 gedachtes over “Winnaar boek ‘De wereld in 27 vakantiedagen’

Geef een reactie

