WINACTIE: Muurdecoratie van Airpart.nl!

Een tijdje terug schreef ik al over de geweldige muurdecoratie van Airpart.nl. Met deze muurdecoratie heb je gegarandeerd altijd een vakantiegevoel! Want deze borden hebben erg veel weg van de borden die wij zien op bijna ieder vliegveld.. Het leuke is: je kunt deze borden ook nog laten personaliseren!

Hoe gaaf zou het zijn als jij één van deze borden (eventueel gepersonaliseerd!) kunt winnen? Goed nieuws, dat kan!

Wat moet je doen?

1. Like Airpart op Facebook.
2. Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Airpart (dit kan onderaan de pagina).
3. Volg mij op Twitter en/of Bloglovin.
4. Laat vervolgens hieronder in een reactie weten dat je mee doet!

Meedoen kan tot en met 31 oktober 2014.

Neem vooral even een kijkje op Airpart.nl, welke zou jij uitkiezen als je wint?

18 gedachtes over “WINACTIE: Muurdecoratie van Airpart.nl!

  1. Wat gaaf en doe zeker graag mee en heb al hele mooi gezien op de website van Airpart Art. Geweldig om dit aan de muur te zien hangen!! En ik volg je nu ook op twitter!

  2. Net op tijd om nog mee te doen!
    Wat een leuke borden zeg, echt geweldig dat je zelf je vluchtgegevens kunt kiezen.
    Zou mijn verre reizen daarop graag terug zien, echt heel gaaf!
    Ik heb alles gedaan wat je vraagt.
    Like Airpart op FB en heb me geabonneerd op de nieuwsbrief en ik volg jou zowel op twitter als op Bloglovin.
    Nu maar duimen…
    groeten
    Grete

  3. Wauw! Wat zou ik dit graag willen winnen.
    Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
    Niet voor mijzelf, maar voor mijn lieve zusje met een hart van goud.
    Ze loopt nu stage bij KLM als grondstewardess,
    dus ik weet zeker dat ze hier van houdt!
    Als ik dit voor haar mocht winnen,
    dan ben ik helemaal buiten zinnen
    en staat mijn zusje van blijdschap te springen!

    (p.s. ik heb alle stappen gevolgd! *fingers crossed*)

  4. Hey Maud, wat een ontzettend toffe actie! Ik doe mee! Ben net verhuisd en de muren zijn hier nog akelig leeg. Ik vind die voor in het toilet wel erg komisch, maar het departures-bord is toch wel mijn favoriet!

  5. Nou dames, wat een tegenvaller. Ik dacht dat jullie zo’n dagelijks mijn blog checkten om te kijken of er al een nieuwe post is 😉 Jammer voor jullie inderdaad! Ook voor mezelf hoor, want ik mocht niet meedoen aan de winactie 😦

Geef een reactie

