Review: Webprint.nl

Alweer een tijdje terug kreeg ik een mailtje van Webprint.nl met de vraag of ik met hen wilde samenwerken. Ik ben dol op nagenieten van mijn leuke tripjes en hoe kun je dat nou beter doen door je eigen foto’s te laten afdrukken!?

Het leuke van deze samenwerking is dat ik een onafhankelijke recensie mocht schrijven. Ook als er niet allemaal positieve dingen zijn, moest ik dit vertellen. Bij Webprint.nl kun je diverse fotoproducten bestellen. Dat maakt de keuze een stukje lastiger, want het is allemaal zo leuk!

Ik koos voor een foto gedrukt op aluminium. Ik wist dat het bestond, maar had het nog nooit gezien. Dit maakte mij dus nieuwsgierig. Ik koos voor een foto van ons bezoek aan de bierbrouwerij in Brugge.

De bestelling op Webprint.nl verliep goed. De stappen werden simpel en duidelijk uitgelegd en daar hou ik van. Ook leuk: wanneer je een foto hebt uitgekozen, geven ze meteen de kwaliteit van de foto aan. Zo weet je zeker dat er niks mis gaat met jouw bestelling. Je kunt je foto’s nog bewerken qua kleur, randen toevoegen en inzoomen. Overal is aan gedacht.

Ik bestelde mijn foto op dinsdag en had deze zaterdags al in huis. Ik ben er helemaal blij mee! Het leuke van dit fotoproduct vind ik dat er een soort metallic-laagje overheen komt. Dit geeft de foto een ander effect dan deze eigenlijk is.

webprint review

Bestellen bij Webprint.nl? Ja! Als ik nog eens een product nodig heb, of eigenlijk vind dat ik het ‘nodig’ heb 😉 .. Ga ik dit zeker weer via Webprint.nl doen. De service is goed, het wordt snel geleverd en de kwaliteit is perfect! Via deze weg wil ik Jeroen van Webprint.nl dan ook hartelijk bedanken voor deze samenwerking!

Dit artikel bevat gesponsorde onderdelen. Ik ga geen samenwerkingen aan waar ik niet achter sta. Je leest hier alleen mijn persoonlijke mening.

Een gedachte over “Review: Webprint.nl

  1. Pingback: Review: Posters.nl | Maud geniet!

Geef een reactie

