Accommodatie: Hotel Tesselhof

Alweer een week geleden verbleven wij een weekend in Texel. Wij sliepen in Hotel Tesselhof in De Koog. Dit gezellige hotel ligt midden in het centrum van De Koog en wordt gerund door de uiterst vriendelijke familie Brons. Hoewel het hotel midden in het centrum ligt, zijn er wel ‘privé-parkeerplaatsen’. In het centrum lekker parkeren voor de deur, ideaal!

Hotel Tesselhof
Hotel Tesselhof beschikt over 48 kamers, verdeeelt over 5 verdiepingen. De kamers zijn ruim en rustig ingericht. Niet heel spannend en bijzonder (op de sauna na!), maar dat hoeft ook niet. Er is aandacht aan besteed en de sfeer op de kamers is helemaal goed! Je kunt heerlijk tot rust komen op je kamer.

IMG_1372-2

De badkamer in onze kamer was lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Wij hadden zelfs het grote geluk dat we een sauna op de kamer hadden. Lekker uitwaaien op het strand en vervolgens even de sauna in. Ultiem genieten wat mij betreft.

Ik vind het iedere keer weer spannend om te ontbijten in een hotel. Hoe uitgebreid zal het wel of niet zijn? Nou.. Het ontbijt in Hotel Tesselhof was zeer uitgebreid. Verschillende soorten brood en zeker 20 verschillende soorten beleg. Overal is aan gedacht: een gekookt eitje, spiegelei (met spek) en zelfs poffertjes. Maar ook kleine cakejes, crackers, roggebrood, beschuit, chocoladecroissantjes, yoghurt en vers fruit. Ik vond het ontbijt helemaal een feestje. Enige probleem is dan dat mijn ogen groter zijn dan mijn maag, hihi.

Op Texel kun je heerlijk uitwaaien, maar in Hotel Tesselhof kun je pas echt tot rust komen. Een absolute aanrader!

Dit artikel bevat gesponsorde onderdelen. Ik ga geen samenwerkingen aan waar ik niet achter sta. Je leest hier alleen mijn persoonlijke mening.

2 gedachtes over “Accommodatie: Hotel Tesselhof

Geef een reactie

