Boek: Reislust – Esmir van Wering

Alweer een tijdje terug won ik het boek Reislust van Esmir van Wering via Lifelicious.nl. Ik begon te lezen in het boek en had het ontzettend snel uit. En dat vond ik zóóó jammer! Het verbaast me een beetje dat ik er nog niet over heb geschreven .. Je zult verwachten dat een boek met de titel ‘Reislust’ over reizen gaat en deels is dat ook zo, maar toch gaat het boek anders dan je in eerste instantie misschien zult verwachten.

De hoofdpersoon Amber denkt dat ze haar droomman (knap, charmant én een goede baan) heeft gevonden. Maar als het onderwerp ‘kinderen’ ter sprake komt, blijkt dat Amber en Pjotr toch veel van elkaar verschillen. Als Amber er ook nog achterkomt dat hij een drugsverslaving heeft, besluit ze om voor onbepaalde tijd back to basics te gaan in Ghana.

In Ghana ontmoet ze een oudere en blinde man ‘Pretface’. Na vele interessante gesprekken komt ze erachter dat Pretface haar soulmate is en laat hij haar zien wie ze echt is en wat ze echt graag wil. Als Amber ook nog eens doodziek in het ziekenhuis terecht komt, komt ze erachter dat iedereen gekker met haar is dan ze denkt.

Reislust is een heerlijk boek wat vlot en luchtig is geschreven. Maar pas op! Voor je het weet is het boek uit en baal je enorm ;-).

Ook leuk! Esmir vertelt over haar boek in Koffietijd!

2 gedachtes over “Boek: Reislust – Esmir van Wering

    • Heerlijk boek om bijvoorbeeld mee te nemen op reis. Je hoeft er niet over na te denken en je wordt meegenomen in een heerlijk verhaal. Laat je het me weten als je ‘m hebt gelezen? Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt 🙂

Geef een reactie

