Ik werd geïnterviewd door Traveljunks.nl!

Alweer een tijdje geleden werd ik geïnterviewd door Traveljunks.nl. Zelf kijk ik regelmatig op deze site om even weg te dromen bij alle mooie bestemmingen die de wereld ons te bieden heeft. Met name artikelen over ‘verre bestemmingen’ komen regelmatig voorbij op Traveljunks.nl. Heerlijk om inspiratie op te doen en bij weg te dromen!

Voor het interview werden mij een aantal vragen gesteld. Wie ben ik? Waarom ben ik begonnen met bloggen? Wat is mijn favoriete reisland? Wat is mijn manier van reizen? En welke reizen wil ik nog graag een keer maken? Alle antwoorden op deze, maar ook op andere vragen vind je op de site van Traveljunks.nl.

Nieuwsgierig geworden?
Lees dan snel het interview. Dat kan hier.
Vergeet ook vooral niet om andere artikelen te lezen!

 

Geef een reactie

