Tag: De blog top 3

Op de blog van Stephanie van Drunen werd ik getagd. Leuk! Wat vind ik belangrijk aan mijn eigen blog? En wat vind ik leuk om terug te zien/lezen op een blog van een ander?
Je leest het in ‘De blog top 3’!

IMG_0391

 Welke drie dingen zijn voor jou onmisbaar tijdens het bloggen?
Uiteraard mijn MacBook, maar ook mooie en bijpassende foto’s en een emmer vol inspiratie!

Welke drie dingen mogen niet op een blog ontbreken?
Foto’s of leuke illustraties, een persoonlijk tintje (en een beetje humor) en voldoende alinea’s, zodat het makkelijk leest.

Over welke drie onderwerpen schrijf het liefst?
Uiteraard over reizen en weekendjes weg! Maar ook leuke dagjes uit en hotspots om lekker te eten!

Wat zijn de drie populairste posts op je blog?
Lille is verrassend leuk!
Unieke muurdecoratie voor vakantieliefhebbers
Hotspot: Brouwerij De Halve Maan in Brugge

Welke drie dingen wil jij uitstralen/bereiken met je blog?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog nooit echt over nagedacht heb. Ik schrijf gewoon graag over dingen waar ik van geniet. Ik zou het natuurlijk leuk vinden als andere mensen daar ook van genieten en dat ik mijn lezers er mee kan inspireren. Daarnaast wil ik graag dat het persoonlijk blijft.

Via welke drie social media is jouw blog te volgen?
Ik ben te vinden op Twitter, Instagram en Bloglovin’. Volg jij mij al?

Wat zijn drie voor- of nadelen van bloggen?
Ik vind het stiekem altijd erg leuk om te zien hoeveel mijn posts weer worden gelezen (dank!). Op die manier ontdek ik ook weer nieuwe blogs. Een nadeel aan bloggen vind ik dat ik niet altijd de tijd en inspiratie heb om er mee bezig te gaan.

Welke drie lezers laten de meeste reacties achter?
Dit zijn Marcella, Sandra en Bianca. Erg leuk!

Wat zijn jouw drie favoriete blogs van andere bloggers? 
Pfff, dat is een lastige (en gemene!) vraag zeg.. Dat vind ik een hele moeilijke. Ik lees graag bij Milou van Explorista.nl, Sandra van Travelbysan.nl, Marcella van Marcellamolenaar.nl en Lonneke van Bringinghappiness.nl. Maar er zijn ook nog zoveel andere leuke blogs!

Over welke drie onderwerpen lees je het liefst bij andere blogs?
Reizen, vakanties en weekendjes weg natuurlijk! Maar ik vind interieur & lifestyle ook altijd erg leuk. En eten natuurlijk ;-).

Welke drie blogtips heb jij voor andere bloggers?
Eigenlijk heb ik er maar één.. Schrijf over dingen die jij leuk vindt en maak je vooral niet druk om een ander!

Heb jij  ‘De blog top 3’-tag ook ingevuld? Laat het me weten in een reactie.
Ik kom graag even bij je lezen!

2 gedachtes over “Tag: De blog top 3

Geef een reactie

