Spam je blog!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de tijd gaat echt vééél te snel! Over 8 tot 10 weken ga ik al met zwangerschapsverlof en dan ben ik gemiddeld zo’n 20 weken vrij.

Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe blogs te ontdekken en met 20 weken vrij zal dat ook vast wel weer lukken. Maar wil je mij een beetje werk besparen? Spam dan vooral je blog!

Vertel mij wie je bent en waar je graag over blogt. Dan kom ik absoluut een kijkje nemen op jouw blog! Als het nou niet is, is het over 10 weken wel ;-). Heb je geen eigen blog, maar zijn er wel blogs die je zelf graag leest? Die mag je hier natuurlijk ook vermelden!

 

23 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Hi Maud, in de eerste plaats gefeliciteerd natuurlijk. Spannend hoor! Als je tussen het genieten van je tijd met je kindje door nog ruimte over hebt voor iets anders, dan zou ik het leuk vinden als je mijn blog bezoekt: justliketotravel.nl, over reizen inderdaad. Enjoy!

  2. Wauw, wat vliegt de tijd!
    Op http://withoutelephants.com/ blog ik over alles wat inspireert. Van een mooi interieur tot een mooie reis en van een mooie beautylook tot een lekker recept. Zes keer per week plaats ik met veel liefde een nieuw artikel online en ik zou het super leuk vinden als je een keertje komt kijken (of twee, dat mag ook)

  3. Ha, wat leuk, ik ben niet zo van het spammen maar nu doe ik het lekker toch, omdat je zo aandringt 🙂 Over 8 weken zit ik namelijk nog steeds in de Colombiaanse Amazone en wellicht kun je je daar een beetje mee vermaken tijdens je verlof. Enne, van harte gefeliciteerd natuurlijk, geniet ervan!
    http://susanisweg.nl/

  4. Je kent mijn site al, maar ik laat mijn link toch even achter. Ik schrijf op http://www.marcellamolenaar.nl over de reizen die ik maak, maar ook over leuke uitjes in Nederland en de fijnste hotspots in het noorden van het land. Tijdens jouw verlof reis in door West Canada, dus jij vermaakt je vast met onze blogs en foto’s!

    Maar eerst nog volop genieten van het wondertje in je buik Maud!

  5. Hallo! Wat een heerlijk vooruitzicht, zwangerschapsverlof. Ik ben Esmée en moeder in de dop. Ik ben deze maand begonnen met het schrijven van een mamablog op http://www.debuikisrond.nl. Op mijn blog deel ik wekelijks mijn verhalen met alle clichés van zwangerschap tot moederschap. Geniet nog even van jouw zwangerschap!

  6. Pingback: Aftellen: bijna met zwangerschapsverlof | Maud geniet!

  7. Ik blog niet over beauty in de letterlijke maar figuurlijke zin. De natuur is ook prachtig! en de wezens die erop leven nog meer. Als gedragsbioloog ben ik gefascineerd door katten. Met mijn blog probeer ik mensen te informeren en misschien zelfs wel te inspireren om het leven van onze huiskatten te veraangenamen! Als je katten leuk vind, moet je zeker even op mijn (wekelijkse) blog gaan kijken.

Geef een reactie

