Tag: Happy weekend

Ik heb al bij verschillende bloggers de ‘Happy Weekend Tag’ voorbij zien komen. Ik ben gek op het weekend, dus ik neem de tag graag over.

1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Ik werk momenteel van maandag tot en met vrijdag, dus op zaterdag en zondag ben ik lekker vrij. Na mijn zwangerschapsverlof ga ik minder werken, dus dan heb ik op woensdag en donderdag ook ‘weekend’. 

2. Hoe laat sta je op in het weekend?
Als ik geen plannen heb voor het weekend, zet ik eigenlijk nooit mijn wekker. Maar dan nog ben ik altijd tussen 08.00 en 09.00 uur wakker. Mijn biologische wekker vind dat ik niet mag uitslapen ;-), maar dat vind ik geen probleem!

3. Hoe ontbijt je in het weekend?
Gelukkig hebben wij een supermarkt om de hoek en daar halen we op zaterdagochtend dan ook altijd lekkere verse harde broodjes. Op zondag doen we altijd brunchbroodjes in de oven. Heel af en toe rijden we naar Duitsland om daar te ontbijten, heerlijk vind ik dat!

4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
Ieder weekend wil ik eigenlijk wel wat leuks doen. Dit is heel divers van een dagje dierentuin, lekker uit eten, een dagje sauna, high tea of gewoon gezellig lunchen of wat drinken met vriendinnen. Maar het huishouden valt ook onder de ‘weekendklusjes’. Vaak maken we ons huis weer schoon en fris, doen we boodschappen en werken we de was weg. En tussen al die dingen door ga ik vaak nog even koffie drinken bij mijn ouders, lekker burgerlijk de week bespreken ;-). Alles bij elkaar zijn mijn weekenden vaak behoorlijk vol.

5. Wat doe je het liefst in het weekend?
Ik hou van gezelligheid en veel mensen om me heen. Ik probeer dus altijd zo veel mogelijk mijn vriendinnen te zien. Maar ik zou het ook totaal geen probleem vinden om nog vaker een weekendje weg te gaan.

6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?
Dit is heel verschillend. De ene keer plan ik ruim van te voren en de andere keer is het behoorlijk last minute. Maar ik moet toegeven dat ik het ook heerlijk vind om soms helemaal geen plannen te hebben voor het weekend.

7. Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Nee, in het weekend heb ik ook echt weekend. Tuurlijk kan het een keer voorkomen dat ik in het weekend bezig moet met m’n werk, maar over het algemeen gebeurt dit heel weinig.

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Ook dit is weer heel verschillend. De ene keer lig ik er om 22.00 uur in en de andere keer (vaak met feestjes) wordt het toch wel behoorlijk nachtwerk. Maar nu ik zwanger ben, merk ik wel dat ik liever niet te laat naar bed ga ..

Dit weekend
Dit weekend genieten wij van een heerlijk weekend in Ameland.
Lekker uitwaaien en alleen maar genieten!

Wat zijn jouw plannen dit weekend?

5 gedachtes over “Tag: Happy weekend

  1. Veel plezier op Ameland!

    Dit weekend is het begin van mijn voorjaarsvakantie. Heerlijk tijd om dingen te doen waar ik vaak geen tijd voor heb!

    Helaas ligt er ook een grote stapel werk op tafel, dus ik zal deze vakantie (weer) meerdere dagen bezig zijn met het nakijken van toetsen en verslagen.

    • Altijd lekker zo’n weekje vakantie! Wel jammer dat je dan alsnog moet nakijken, hihi. Ik zag op Twitter dat je ook nog naar Porto gaat? Veel plezier!

  2. Pingback: Tag: Lazy sunday | Maud geniet!

Geef een reactie

