Review: Posters.nl

Toen ik een tijdje geleden mijn mail checkte, zag ik dat er ook een mailtje van Posters.nl in stond. Posters.nl is een onderdeel van de Webprint Groep en eerder ging ik al een samenwerking aan met Webprint.nl. Tijdens deze samenwerking mocht ik een product naar keuze bestellen en koos ik voor een foto gedrukt op aluminium. In de mail van Posters.nl werd mij gevraagd of ik weer een samenwerking aan wilde gaan. Tuurlijk!

Posters.nl is een website waar je veeeeeel verschillende producten kunt bestellen. Er is keuze uit meer dan 20.000 posters en bijpassende wissellijsten. Maar ze hebben ook fotobehang, muurstickers en wandplaten in hun assortiment. Ook kun je van alles met je eigen foto maken. Keuze genoeg dus!

Wij wonen nu bijna een jaar in ons nieuwe huis, maar qua decoratie wil ik nog van alles veranderen. Zo wou ik al een hele tijd een wereldkaart boven ons bed. Dus ondanks alle keuze op Posters.nl, koos ik voor een wereldkaart in vintage style. Deze hebben ze in verschillende afmetingen, maar ik koos uiteraard voor de grootste: 140 x 100 cm. Ondanks dat deze een stuk groter is dan ik had ingeschat, vind ik ‘m geweldig! Ik ben gek op reizen en vind het erg leuk om dit ook weer in ons huis terug te laten komen. Deze wereldkaart past er dus precies bij!

Review
Ondanks dat ze duizenden producten hebben is de website van Posters.nl toch nog overzichtelijk. De verschillende producten hebben allemaal een subcategorie en zo vind je snel wat je zoekt. Ik bestelde de poster ’s middags voor 17.00 uur en als een kind zo blij pakte ik de volgende dag mijn pakketje al uit! De poster was goed en stevig verpakt, zodat het niet beschadigd kon worden.

Samen met vriendjelief hing ik de enorme poster op en ik ben onwijs blij met het resultaat. De poster heeft een goede kwaliteit, is mooi stevig en glanst een klein beetje. Precies zoals ik een poster graag heb.

Ik vind de vintage style van deze wereldkaart erg leuk en op deze manier kan ik heerlijk dromen over alle komende reizen ;-). Wat vind jij van deze poster?

Dit artikel bevat gesponsorde onderdelen. Ik ga geen samenwerkingen aan waar ik niet achter sta. Je leest hier alleen mijn persoonlijke mening.

Een gedachte over “Review: Posters.nl

  1. Pingback: Genietmomentjes – Maart 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

