Hotspot: Theehuis Dennenoord

Je hebt het vast al door.. Ik ben gek op lekker (uit) eten en drinken en toevallig ben ik ook een behoorlijke theemuts. Thee kan ik de hele dag wel door drinken en hoe kun je deze twee dingen nou het allerbeste combineren? Juist ja, door te genieten van een High Tea!

hightea

Een tijdje terug speelde mijn oma ‘model’ voor een filmpje voor mijn werk. Om haar te bedanken nam ik haar mee naar Theehuis Dennenoord in Nutter. Dit schattige theehuisje ligt ergens in the middle of nowhere in Twente en de omgeving is er prachtig. Jammer dat mijn oma niet meer van die grote wandelingen kan maken, anders was het daar perfect om de calorieën er meteen weer af te wandelen. 😉

We konden kiezen uit ruim 40 soorten thee en mochten daaruit twee soorten thee uitkiezen. Wij kozen voor Tropenvuur (mango, lychee en rozenblaadjes) en Witte Champagne (rode en zwarte bessen, limoengras, rozen en zonnebloemblaadjes). Daarbij krijgen we diverse hartige en zoete lekkernijen. Denk bijvoorbeeld aan een sinaasappelbavarois, een sandwich met geitenkaas, een wrap met parmaham, een quiche met diverse groenten, de wereldberoemde scones, heerlijke chocolaatjes en noem al het lekkere maar op!

Het theehuisje is gezellig ingericht en op iedere tafel staan de mooiste serviezen. Het leuke is dat er naast het theehuis ook nog een leuk knus winkeltje zit. Hier kun je onder andere de heerlijke soorten thee en de mooie serviezen kopen. Zo kun je thuis ook genieten van de vele soorten thee. Dat is pas nagenieten! Alles bij elkaar was het een heerlijke middag en was het erg gezellig met mijn oma en moeder. Kom maar op met de volgende High tea!

Je vindt Theehuis Dennenoord aan de Vasserweg 37 in Nutter.

 

 

6 gedachtes over “Hotspot: Theehuis Dennenoord

  1. Pingback: Genietmomentjes – Maart 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

