Aftellen: bijna met zwangerschapsverlof

Voor mijn gevoel is het nog maar zo kort geleden dat ik een zwangerschapstest deed en deze ook nog eens positief was (feestje!).. Maar nu hoef ik nog maar drie weken te werken en dan mag ik al met zwangerschapsverlof! Dan heb ik 16 weken verlof en vervolgens ook nog
3,5 week vakantie. Ongetwijfeld heb ik deze weken ook nodig en ga ik er ontzettend van genieten, maar toch.. Bijna TWINTIG weken!

Als alles loopt zoals gepland (in hoeverre je dit dan ook kunt plannen), ben ik 5 weken vrij voordat ik moet bevallen. Vijf hele weken, terwijl de rest van de wereld gewoon werkt, naar school gaat, doorleeft en de dagelijkse dingen blijft doen..

Eerder deed ik al een oproepje ‘Spam je blog!‘, zodat ik mezelf in deze weken niet opvreet van verveling. Maar uiteraard zijn er ook vele andere tips welkom:

  • Blijf je blog/website vooral spammen!
  • Welke boeken en tijdschriften moet ik echt nog lezen?
  • Welke series mag ik absoluut niet missen?
  • Wat zijn de lekkerste recepten om uit te proberen?
  • Wat deed jij tijdens jouw zwangerschapsverlof of wat zou je gaan doen?

Ik ben enorm benieuwd naar jullie reacties. Kom maar door met die tips! 🙂

9 gedachtes over “Aftellen: bijna met zwangerschapsverlof

  1. Wat spannend zeg! Geen idee van wat voor boeken je houdt, maar als je even bezig wilt zijn lees dan:
    – de ‘Boekendief’ van Markus Zusak (echt een heel mooi boek!);
    – ‘De Verwisseling’ van Sandra Brown;
    – ‘Rot’ van Mo Hayder.
    Allemaal geweldige boeken, maar wellicht ken je ze al? Natuurlijk kun je ook mijn zelfgebakken brood proberen 😉 (https://besabine.wordpress.com/2015/03/17/recept-appel-noten-rozijnen-brood-uit-de-oven-lekker-gezond/). Ben je zo weer 2 uurtjes zoet. En je houdt (net als ik) van reizen, dus op naar de mooiste boekwinkel in de buurt en daar uren rondsnuffelen door alle Lonely Planets en andere reisgidsen om ideeën op te doen voor later of voor reizen met een kleintje. Ik heb nog geen ervaring met zwangerschapsverlof dus weet niet waarmee ik mezelf zou bezighouden 🙂 Veel plezier (of succes)!

  2. Dankjewel Sabine! Die boeken ken ik nog niet (volgens mij). Ik lees soms zoveel, dat ik niet altijd meer helemaal weet wat ik al wel/niet gelezen heb, hihi. Jouw brood ga ik zeker proberen, klinkt echt heeeeeerlijk! 😀 Nu al zin in, jammiie!

  3. Qua serie echt The Blacklist! Qua boeken, ik ben pelgrim van Terry Hayes, super spannend en natuurlijk de hele serie van Camilla Lackberg! Qua blogs de mijne natuurlijk haha… Maarre, succes met de laatste loodjes en geniet er lekker van!

  4. Pingback: Genietmomentjes – Maart 2015 | Maud geniet!

  5. Pingback: Dagje in Arnhem | Maud geniet!

  6. Ik wens je een fijn verlof toe Maud! En voor tips… Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden, ik mag immers ook niet zoveel (wel door een minder leuke reden natuurlijk…)

Geef een reactie

