Genietmomentjes – Maart 2015

Hoewel ik nog steeds elke maand van tientallen dingen geniet, is het alweer een hele tijd geleden dat ik ze iedere maand samenvatte. Ook de maand maart zat weer vol met genietmomenten.

hightea

  • Op een zondagmiddag ging ik samen met mijn oma en moeder naar Theehuis Dennenoord voor een heerlijke hightea!
  • Wij hadden deze maand maar liefst twee echo’s. Zo konden wij twee keer kijken hoe het met ons kleintje gaat en gelukkig gaat alles hartstikke goed. Nog maar 7 weken en dan zijn we nooit meer met z’n tweetjes. Spannend!
  • Mijn ‘kleine zusje’ was jarig!

  • Ik ging naar de voetbalwedstrijd FC Twente – PEC Zwolle. Hoewel ze niet geweldig goed speelden, hebben ze toch nog gewonnen. Jeej!
  • Een oud collega van mijn moeder wou al een hele tijd een schilderij maken voor ons. Eindelijk is ‘ie af en ik vind ‘m prachtig!
  • Ik ging weer een aantal keer uit eten en lekker lunchen. Zowel met vriendjelief als met lieve vriendinnetjes. Nu kan dat allemaal nog zo spontaan ;-).
  • Stapje voor stapje zijn we bezig met de laatste voorbereidingen voor ons kleintje. Een aantal kleertjes zijn in huis gehaald en ook de babykamer krijgt steeds meer een inrichting. De babykamer is nog lang niet helemaal af, want ik wil natuurlijk ook nog wat te doen hebben tijdens mijn verlof. Tips voor de eerste weken zijn nog steeds welkom! Hihi.

Waar heb jij van genoten in maart?

2 gedachtes over “Genietmomentjes – Maart 2015

  1. Echt leuke momenten om op terug te kijken! Straks inderdaad met zijn drietjes! Geniet er nu nog maar even extra van zodat je straks uitgerust aan de nieuwe fase kunt beginnen!

Geef een reactie

