Tag: Lazy sunday

Ik heb altijd moeite met stil zitten, vééél moeite met stil zitten en ‘niks doen’. Onder andere daarom zitten onze weekenden altijd lekker vol. Maar zo af en toe vind ik een lazy sunday ook heer-lijk! Hoe mijn weekenden er vaak uit zien hebben jullie al eerder kunnen lezen in de Happy Weekend tag.

Ik kwam een tag tegen op de site van Wanda de ‘Lazy Sunday tag’. Ik ben gek op het weekend, dus ook deze past precies bij mij!

Vroege vogel of lui uitslapen?
Ik wou dat ik kon uitslapen! Op de één of andere manier ben ik altijd vroeg wakker (lees: voor 08.00 uur). Dus tsja.. Ik ben een vroege vogel, ook als ik dat niet wil ;-).

Haar opgestoken of lekker los?
Haha, hier moet ik stiekem om lachen! Ik heb m’n haar al-tijd los en volgens mij zelfs nog nooit opgestoken gehad. Lekker los dus!

Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?
Dit is heel verschillend. De ene zondag hebben we een heel druk programma, terwijl we de andere zondag languit op de bank liggen in de chillmodus met een goede serie.

Make-uploos of een perfect make-upje?
Het liefst ga ik make-uploos door het leven, van mij hoeft dat allemaal niet zo. Maar een laagje mascara zit er altijd wel op en dat is voor mij een perfect make-upje. 🙂

Momentje voor jezelf of druk programma?
Ook weer heel verschillend! Als we een drukke week hebben gehad, is een momentje voor mezelf lekker. Maar aangezien ik problemen heb met stil zitten, vind ik een druk programma ook heerlijk!

Boek lezen, film kijken, bloggen, youtube kanalen afsnuffelen of de hele dag hangen?
Mag ik dit combineren? Boek lezen én film kijken én bloggen én wat leuks doen én uit eten om vervolgens lekker te hangen? 🙂

Uitgebreid avondeten of fast food?
Ik vind het heerlijk om in het weekend uit eten te gaan en lekker te genieten. Maar als we thuis eten dan is het meestal wat simpels of inderdaad iets om af te halen.

Tas inpakken, brood smeren of helemaal niks voorbereiden voor maandag?
Ben je gek? Niks voorbereiden voor maandag; ik heb weekend ;-)!

Vroeg of laat naar bed?
Ik vind het altijd heerlijk om vroeg naar bed te gaan, ook op zondag.

Hoe ziet jouw ideale zondag er uit?
Ik ben gek op weekendjes weg, dus op mijn ideale zondag word ik wakker in een heerlijk hotel of bed & breakfast. Daarna lekker douchen of in bad om vervolgens te genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Wat we daarna doen? Ligt aan onze locatie; lekker wandelen of nog even de stad in. Daarna onze hond weer ophalen bij mijn ouders om daar nog even rond te hangen. Daarna lekker naar huis en ploffen op de bank om na te genieten van ons lekkere weekendje weg! 🙂

3 gedachtes over “Tag: Lazy sunday

  1. Ideale zondagen! Bij ons is het ook vaak lekker erop uit, hetzij even naar het bos, hetzij naar een leuke plaats en bij wat minder weer een leuke museum of inderdaad gewoon thuis wat hangen. Heerlijk!

Geef een reactie

