Accommodatie: B&B De Droomhoeve in Nunspeet

Een tijdje terug schreef ik me in voor de nieuwsbrief van Pronkkamer.nl. De Pronkkamer is een leuk concept met meer dan 70 bijzondere en kleinschalige Bed & Breakfasts. Ik ben gek op bijzondere plekjes, dus De Pronkkamer past wat dat betreft precies in mijn straatje. Met het inschrijven van de nieuwsbrief maakte ik automatisch kans op een gratis overnachting. Guess what!? Ik won een gratis overnachting in een Pronkkamer naar keuze!

Wij kozen voor Bed & Breakfast De Droomhoeve. Deze B&B bestaat bijna vijf jaar en kun je vinden in een voormalige stal van een dorpsboerderij in het centrum van Nunspeet. Het beschikt over 4 luxe tweepersoonskamers en wij verbleven in de kamer ‘Riverstone’. Ik kan deze kamer maar in één woord omschrijven: WAUW <3!

De kamer heeft een romantische sfeer en ik ben onwijs fan van het bad. Het bad wat in de kamer staat is van natuursteen en is heerlijk groot. Met z’n tweeën languit in bad liggen? Dat kan! De rest van de ‘badkamer’ is ook prachtig, de wastafel is van hetzelfde materiaal als het bad en ook is er een heerlijke ruime stortdouche aanwezig. Echt een plaatje om te zien! De kachel en alle mooie details in de kamer maken het wat mij betreft helemaal af.

droomhoeve

De volgende morgen werd rond 09.30 uur ons (paas)ontbijt gebracht. Op de kamer, wat een luxe! Iedere keer als we weggaan ben ik nieuwsgierig naar het ontbijt, en zo ook deze keer.

Lekkere broodjes? Check! Zoet en hartig beleg? Check! Eitje? Check! Yoghurtjes? Check! Fruit? Check! Jus d’orange en koffie/thee? Check! Kortom: een perfect begin van de dag!

Na het ontbijt stonden er twee fietsen van Hoegen Fietsverhuur voor ons klaar. Normaal gesproken kun je deze fietsen bij De Droomhoeve huren, maar voor ons werden deze gratis ter beschikking gesteld. Dankjewel! Marcel had een prachtige fietsroute voor ons uitgestippeld. Ik moet toegeven dat 38 kilometer fietsen met een dikke zwangere buik wel een klein beetje te ver was, dus we hebben stiekem wel een beetje gesmokkeld ;-). Maar dit maakte de route niet minder mooi en we hebben heerlijk genoten.

Adres
Harderwijkerweg 37
8071 EM Nunspeet

Voor een overnachting in de kamer ‘Riverstone’ en ‘Althea’ betaal je € 125,- per kamer per nacht. Voor een overnachting in de kamer ‘Rivièra’ en ‘Devon’ betaal je € 95,- per kamer per nacht. Dit is inclusief toeristenbelasting en een heerlijk ontbijt.

Wil je ook kans maken op een gratis overnachting bij één van de Pronkkamers?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en maak meteen kans!

8 gedachtes over “Accommodatie: B&B De Droomhoeve in Nunspeet

  1. Pingback: Weekendje weg in eigen land | Maud geniet!

  2. Pingback: Tag: De Reis Top 5 | Maud geniet!

  3. Pingback: Genietmomentjes – april 2015 | Maud geniet!

  4. Pingback: 3 redenen om te kiezen voor een Bed and Breakfast! | Maud geniet!

Geef een reactie

