Dagje in Arnhem

Eindelijk is het dan zo ver.. Ik heb zwangerschapsverlof! Mijn nichtje Tess woont sinds kort in Arnhem en ik had haar huisje nog niet gezien. Dus besloot ik om een dagje naar haar toe te gaan, om mijn verlof te vieren. Wat een leuke stad is Arnhem toch!

Ons dagje in Arnhem bestond eigenlijk vooral uit ‘bijkletsen’. Maar dit konden we gelukkig goed combineren met de vele terrasjes die Arnhem biedt. We dronken een kop koffie bij ‘Arnheym’. Hier kun je heerlijk op het terras zitten en vooral mensen kijken is hier leuk ;-).

Na onze kop koffie slenterden we door de stad en bekeken we uiteraard haar huisje. Vervolgens ploften we op het terras bij ‘Dudok’ en genoten we van een overheerlijke lunch. Ik ben gek op clubsandwiches (want groot en veel), dus koos voor de Dudok Clubsandwich. Jammie! Dudok ligt in het centrum is gevestigd in het oude pand van de ‘Van Ranzows Bank’. Niet voor niets is dit een monumentaal pand, de industriële inrichting past hier helemaal bij.

Uiteraard hadden we na deze lunch nog een toetje verdiend! We kozen voor een frozen yoghurt bij ‘iogurties’. Hier bestel je een biologisch froyo (keuze uit drie verschillende maten) en kies je vervolgens zelf je topping. Twijfelkont en lekkerbek dat ik ben, kon ik natuurlijk niet kiezen. Er is ook zoveel keuze: 30 soorten toppings, van superfood tot superzoet.. Uiteindelijk werden het stukjes aardbei en mango met choco-crisps.

frozen yoghurt

We slenterden nog even door de stad en een aantal winkels en toen was het ook alweer tijd om afscheid te nemen. Wat een leuk begin van mijn zwangerschapsverlof!

4 gedachtes over “Dagje in Arnhem

Geef een reactie

