Hotspot: iogurties in Arnhem

Om mijn zwangerschapsverlof goed te beginnen, ging ik een dagje naar mijn nichtje in Arnhem. Het was heerlijk weer en dat vonden wij een perfect excuus voor een ijsje! We besloten om toch nog een klein beetje ‘gezond’ te doen en gingen naar iogurties voor een frozen yoghurt.

Bij iogurties kun je kiezen uit drie verschillende groottes. Je bestelt jouw gewenste grootte en kunt vervolgens kiezen uit je eigen topping. Er is keuze uit ruim 30 toppings. Bedenk iets lekkers wat jij op je froyo wilt en het zit er ongetwijfeld bij. Van superfood tot superzoet, alle lekkere ingrediënten zijn aanwezig. Stukjes fruit, chiazaad, stukjes chocolade, nootjes, cruesli, noem het maar op. Ook kun je hier smoothies krijgen van 100% puur Braziliaans vruchtensap.

frozen yoghurt

iogurties is leuk ingericht met veeeel roze. Alleen daarom al word ik hier helemaal vrolijk van! Het terras is ingericht met een soort zitzakken en ziet er gezellig uit. Prima plek om te genieten van je froyo. Zelf koos ik voor stukjes aardbei, mango en choco-crisps. Heerlijk!

Je vindt iogurties aan de Bakkerstraat 31 in Arnhem. 

Geef een reactie

