Genietmomentjes – april 2015

Hoewel ik nog steeds elke maand van tientallen dingen geniet, zijn er altijd een paar dingen waar ik extra van geniet. Ook de (bijzondere) maand april zat weer vol met genietmomenten.

  • Begin april gingen we een weekendje weg in eigen land en mochten we overnachten bij B&B De Droomhoeve. Eén van de mooiste accommodaties waar ik ooit verbleef en dit was tevens ons laatste weekendje met z’n tweetjes (voorlopig)!
  • We hadden weer een echo van ons kleintje ❤
  • Ik ging halverwege de maand met zwangerschapsverlof en eerlijk toegegeven bevalt me dit best goed! Ik werd enorm verwend door mijn collega’s toen ik met verlof ging: ik kreeg mooie bloemen, leuke cadeautjes en een heerlijke lunch!

  • Ik ging een dagje naar mijn nichtje in Arnhem en vond het onwijs gezellig!
  • Om mijn verlof te vieren ging ik met vriendjelief uit eten en genoten we van heerlijke tapas bij Tante Annie’s!
  • En ik zal maar niet vertellen dat ik in april de ene lunch na de andere lunch had.. En het ene ijsje na het andere ijsje 😉 ..

  • Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd en dat moest gevierd worden met een heerlijk ontbijt in Duitsland.
  • Ik heb een nieuw record qua bezoekersaantallen op mijn blog. Jeuj!
  • Dit was de laatste maand dat we met z’n tweetjes zijn. Officieel gezien is het nog maar 2,5 week en dan worden wij papa en mama! Ik vind het zo spannend allemaal!

Waar heb jij van genoten in april?

5 gedachtes over “Genietmomentjes – april 2015

  1. Hoi, Ik heb je getrouwens getagd voor de Sharing is Caring tag! Voel je niet verplicht hoor maar misschien dat je er nog de tijd en zin voor weet te vinden voordat jullie kleintje komt!

Geef een reactie

