Twee keer feest!

Ik ben een enorme bofkont!

Afgelopen week had ik namelijk maar liefst twee feestjes. Maandag werd ik 24 jaar en zwanger of niet, dit wilde ik vieren. Dus zondagmiddag kwamen mijn vriendinnetjes en familie langs om mijn verjaardag te vieren. Het blijft een gek idee dat dit de laatste verjaardag zonder kindje was, hihi.

verjaardag

Tijdens mijn verjaardag ben ik enorm verwend met gezelligheid en leuke cadeautjes. Zo kreeg ik diverse cadeaubonnen (VVV, HEMA, H&M en Vero Moda), een ritualspakket, 2 flessen wijn (1 alcoholvrije voor nu en 1 met alcohol voor straks), een wereldkraskaart, een vaas met een mooie bos bloemen, een High tea en noem het allemaal maar op. Wauw!

En alsof dat allemaal nog niet genoeg was.. Hadden mijn vriendinnetjes deze week ook nog een babyshower georganiseerd voor mij. Ik moet eerlijk toegeven dat dit in eerste instantie niet zo hoefde van mij. Maar toen ze donderdag onverwachts allemaal voor de deur stonden, vond ik het zó leuk!

Terwijl ik lekker op de bank lag en koffie ging drinken met mijn moeder, ging opeens de bel. Vriendjelief deed open en ja hoor.. Opeens stonden ze allemaal binnen! Met monchoutaart (jammie!), hapjes en drankjes. Overal was aan gedacht. Dankjewel lieve vriendinnetjes! ❤

Officieel gezien moet ik nog twee weken wachten tot de uitgerekende datum, maar wat mij betreft mag ons ukkie nu wel een keer komen. Ik heb een hele voorspoedige zwangerschap gehad met nauwelijks klachten en kwaaltjes. Maar ik moet toegeven dat de laatste loodjes inderdaad het zwaarste zijn. Ik ben er helemaal klaar voor, want:

  • Na 5 minuten lopen begin ik enorm te waggelen!
  • De verveling begint soms een beetje toe te slaan.. Elke aflevering van 24kitchen heb ik volgens mij al gezien, de meest recente tijdschriften zijn al uit en het huis is schoon!
  • Ik heb het een hele tijd uitgesteld, maar de babykamer is eindelijk klaar!
  • Mijn buik begint nu echt in de weg te zitten, vooral in bed!
  • Mijn vluchttas en de maxicosi staat klaar voor vertrek naar het ziekenhuis.
  • De box staat klaar om in elkaar gezet te worden door vriendjelief.
  • Het ontwerp voor de geboortekaartjes is definitief en de enveloppen alvast geschreven.
  • En.. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig naar ons ukkie! Hoe zou hij/zij er uit zien?
12 gedachtes over “Twee keer feest!

    • Dankjewel! 24kitchen is leuk, maar kan absoluut niet variëren inderdaad. Maar het blijft altijd nog beter dan al die Tommy Teleshopping en Koffietijd, hahaha!

    • Ja, ik ben echt een bofkont met zoveel lieve mensen om mij heen! Dankjewel Marcella! Je hoort het allemaal vanzelf wel, hihi. X

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat de verrassing toch zo geslaagd was! Lijkt me inderdaad een raar idee om te bedenken dat alles wat je nu doet, voor het laatst is zonder dat ukkie er bij is…

  2. Pingback: Genietmomentjes – mei 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

