#OnderDeZon

De afgelopen week was het (eindelijk) stralend weer met zomerse temperaturen én veel zon. Als de zon begint te schijnen in Nederland, gaan we allemaal graag naar buiten. We duiken de tuin in, steken de barbecue aan, gaan lekker wandelen en fietsen, zitten op terrasjes en genieten volop van de zon. Maar we staan niet allemaal stil bij wat de zon doet met onze huid. Daarom lanceerde Vision onlangs een nieuwe campagne: #OnderDeZon.

DSCF3763

Met de campagne #OnderDeZon wil Vision mensen bewust laten worden van de zon. De zon zorgt er voor dat je een lekker bruin kleurtje krijgt, maar kan er ook voor zorgen dat je huid verbrand en veroudert. Want een goede bescherming van je huid is belangrijk. Niet alleen als je bewust gaat zonnen, maar ook als je maar even in de zon zit. Houd maar eens bij hoeveel tijd je buiten bent. Dit is langer dan je denkt en je pakt iedere keer weer de zon mee. Op de website van #OnderDeZon vind je 8 filmpjes van verschillende mensen (van blogger tot surfer en van actrice tot health coach), allemaal met de boodschap: bescherm jezelf!

Met het mooie weer van afgelopen week kon ik de zonnebrandcrème van Vision goed testen. Voor de campagne kreeg ik namelijk een grote doos thuisgestuurd met producten van Vision. De zon begon te schijnen en dus smeerde ik me in en dook de tuin in. Conclusie? De zonnebrandcrème van Vision is perfect! De crème smeert makkelijk, laat geen ‘witte waas’ achter en plakt niet (pluspunt!). Gelukkig heb ik een grote tube ontvangen van factor 30, daar kan ik (en vriendjelief) de rest van de zomer nog wel even mee door. Fijn! 🙂

DSCF3764

Meer weten over #OnderDeZon en de producten van Vision? Neem dan eens een kijkje op hun website, lees meer over de campagne en doe onder andere een beschermingstest!

Dit artikel bevat gesponsorde onderdelen. Ik ga geen samenwerkingen aan waar ik niet achter sta. Je leest hier alleen mijn persoonlijke mening.

2 gedachtes over “#OnderDeZon

  1. Pingback: Genietmomentjes – mei 2015 | Maud geniet!

  2. Pingback: 6 tips bij een hittegolf | Maud geniet!

Geef een reactie

