Travel gadget: Scratch map wereldkaart

Ik ben gek op gadgets! Ik vind het simpelweg heel erg leuk om prutteldingetjes in huis te hebben waar je eigenlijk niets of nauwelijks wat aan hebt. Met name travel gadgets vind ik leuk en gelukkig weet mijn zusje dat maar al te goed! Ik had het geluk dat ik op mijn verjaardag van haar zo’n travel gadget kreeg, namelijk de Luckies Scratch Map!

Ik ben gek op reizen en vind het dan ook erg leuk om mijn reizen (op wat voor manier dan ook) bij te houden. Met deze Scratch Map kan dat op een bijzondere manier. Deze wereldkaart is namelijk voorzien van een kraslaagje. Je begint met een gouden wereldkaart en elke keer als je een land wegkrast, heeft deze een ander kleurtje. Ik kan alleen nog maar landen in Europa wegkrassen en deze hebben allemaal een groene kleur. Leuk!

FullSizeRender-5

De wereldkaart is lekker compact (82 x 58 cm) en wordt in een leuke koker verstuurd. Vooral voor mensen die op wereldreis zijn, gaan of zijn geweest is dit een heel leuk cadeautje!

Meer weten over de Scratch Map? Bezoek dan eens hun website!

3 gedachtes over “Travel gadget: Scratch map wereldkaart

  1. Pingback: Genietmomentjes – mei 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

