App: VakantieBieb

Ik ben gek op lezen. Ik vind het heerlijk om me helemaal te verdiepen in ‘een andere wereld’. Daarom liggen er bij ons ook door het hele huis allerlei verschillende boeken. Maar niet alleen vind je boeken in ons huis, ook op mijn e-reader en op de iPad. Hoewel ik een ‘echt boek’ het fijnst blijf vinden, vind ik het ook ideaal op de e-reader. Wanneer wij op vakantie gaan, neem ik vaak de iPad mee en dan is het ook heel handig om een aantal boeken op de iPad te hebben. Dat scheelt een hoop kilo’s in je koffer!

data.940xC640x360+0+149.940x529

Om een aantal boeken te lezen op de iPad is er een hele handige app, namelijk de VakantieBieb! Deze app bevat verschillende boeken. Juni is de Maand van het Spannende Boek en daarom staan er vanaf 1 juni alleen spannende boeken in en jeugdboeken. Begin juli komen er ook andere boeken in te staan, zoals romans, taalgidsen en tijdschriften.

Winactie voor kinderen
Voor kinderen van 6 t/m 12 jaar kunnen via de app meedoen aan een leuke winactie! Stuur (voor 31 augustus) een ansichtkaart naar de VakantieBieb en vertel wat jouw favoriete e-book in de app is en waarom. De drie leukste inzendingen ontvangen een iPad mini. Meer informatie over deze winactie vind je in de app.

De app loopt van 1 juni tot en met 31 augustus 2015. Per 1 september zullen de gedownloade boeken niet meer beschikbaar zijn. De VakantieBieb is te downloaden in de App Store, Google Play Store en via www.vakantiebieb.nl.

4 gedachtes over “App: VakantieBieb

Geef een reactie

