Favoriet: REIZ& magazine

Ik ben gek op reizen. Het liefst doe ik de hele dag inspiratie op voor nieuwe tripjes en vakanties. Zo lees ik regelmatige verschillende blogs, kijk ik graag naar reisprogramma’s en houd ik diverse social media in de gaten. Op die manier kan ik steeds weer een bestemming toevoegen aan mijn wishlist. Vervolgens vind ik het erg leuk om het hele internet af te struinen naar de leukste aanbiedingen en deals voor mijn nieuwe wishlist-item.

reizen_magazine

Ik vind het ook heerlijk om tijdschriften te lezen die met reizen te maken hebben. Zo lees ik graag Columbus Travel, Griekenland Magazine en Mediterranee. Maar mijn favoriete tijdschrift is toch wel REIZ& Magazine.

Het magazine bevat iedere keer weer interessante items en geweldige bestemmingen. De meeste bestemmingen zijn in Europa en op die manier voor veel mensen bereikbaar. Het magazine bevat artikelen van soms wel 12 pagina’s lang, maar ook korte artikelen. Een artikel over een bestemming eindigt vaak ook met handige tips: Hoe kom je er? – Internet & apps – Reisgidsen – Slapen – Eten & drinken – Doen. Maar ook vind je er regelmatig een lezersaanbieding. Wat de bestemming ook is (binnen of buiten Europa), het begint mij iedere keer weer te kriebelen!

De opmaak van het magazine is prachtig. Er wordt gebruik gemaakt van prachtige foto’s en van een goede indeling. Er wordt veel informatie gegeven (en erg leuk geschreven), zonder dat het lijkt alsof je enorm veel tekst leest. Naast artikelen over diverse bestemmingen vind je ook andere leuke artikelen. Zo vind je diverse feitjes, tips en is er in iedere editie een prijsvraag. Ook de lezers worden regelmatig in het zonnetje gezet, bijvoorbeeld door de mooiste reisfoto’s of -ervaringen te delen.

Ik ben hartstikke blij met mijn abonnement. Ik zou haast niet zonder kunnen ;-).

Wat is jouw favoriete (reis)magazine?

4 gedachtes over “Favoriet: REIZ& magazine

  1. Pingback: Genietmomentjes – juni 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

