Video: Op de scooter door Twente

Als trotse Tukker mag ik best wel zeggen dat Twente prachtig is. Ik vind het heerlijk om de leukste dorpjes (opnieuw) te ontdekken en te genieten van de mooie natuur. En dus reden vriendjelief en ik weer eens op een scooter door Twente. Zo leuk!

IMG_3789

Via Twentescooter.nl, onderdeel van Actief Twente, huurden we twee scooters en ontdekten Denekamp en omstreken. We reden met name over Landgoed Singaven. Hier vind je prachtige monumentale gebouwen en de watermolen die in de regio wereldberoemd is 😉.
We genoten van een lunch en we waren héél eventjes geen papa en mama. Hoewel ik me redelijk geamputeerd voelde (een he-le middag zonder Fenne!), was het heerlijk om even qualitytime met vriendjelief te hebben!

IMG_3777
Wil je Twente op een leuke en originele manier ontdekken? Dan is het touren op een scooter een echte aanrader! Met een scooter kom je op plekjes waar je met de auto niet komt. Je komt op (een snellere manier) op plekjes waar je alleen ter voet of op de fiets kunt komen en zo kun je genieten van de mooiste routes van Twente!

Een scooter huren kan met z’n tweetjes, een hele groep en zelfs met kinderen! Voor kinderen zijn er speciale kinderzitjes aanwezig. Een scooter huur je bij Twentescooter.nl al vanaf € 25,- en er zijn ook diverse arrangementen met o.a. een picknick, bierproeverij of diner erbij! Ik kan nu al niet wachten tot Fenne wat groter is en ze bij mij achterop de scooter kan. Dan gaan we samen touren!

Benieuwd hoe ons middagje op de scooter er uit zag? Bekijk dan mijn filmpje!

Dit artikel bevat gesponsorde onderdelen. Ik ga geen samenwerkingen aan waar ik niet achter sta. Je leest hier alleen mijn persoonlijke mening.

5 gedachtes over “Video: Op de scooter door Twente

  1. Pingback: Genietmomentjes – juli 2015 | Maud geniet!

Geef een reactie

