Genietmomentjes – juli 2015

Hoewel ik elke maand van tientallen dingen geniet, zijn er altijd een paar dingen waar ik extra van geniet. Ook de maand juli was een rustige maand. Ik vind belangrijk dat Fenne rust en regelmaat heeft. En hoewel ze de hele dag slaapt, wil ik haar toch niet de hele tijd overal mee naar toe slepen. Maar dat wil niet zeggen dat we niet meer kunnen genieten!

  • We gingen uit eten bij de Griek, omdat mijn schoonzusje jarig was.
  • Er komt nog steeds veel kraamvisite en ik vind dat toch zo gezellig!
  • Vriendjelief en ik gingen regelmatig op stap met onze Fenne; gezellig op visite, barbecuen met vrienden of familie en we zaten regelmatig op het terras voor een lekkere lunch (lees: broodje carpaccio / kroketten met brood / broodje geitenkaas).
  • Ik ging met Fenne een middagje naar mijn oom en tante in Lochem. Mijn nichtje is echt VER-LIEFD op haar.

  • Regelmatig was het heerlijk weer, we hadden zelfs een zwembadje in de tuin!
  • Fenne moest naar het consultatiebureau om te wegen en te meten.. Wauw, ze groeit zo hard! Ook kreeg ze haar eerste prikje, dat was natuurlijk iets minder leuk.
  • Hééél eventjes waren vriendjelief en ik geen papa en mama. We gingen een middagje touren door Twente op de scooter. Erg leuk! En ik maakte er een video van..

  • Fenne en ik gingen voor het eerst babyzwemmen. Zo schattig!
  • Mijn eerste artikel als ‘regioreporter’ voor Libelle kwam online!
  • Ik las een prachtig boek. Ik baal dat’ie uit is!
  • We hebben besloten dat we toch nog op vakantie gaan deze zomer!
  • Ik ging met een vriendinnetje naar de film ‘De Reünie‘.
  • Samen met mijn moeder gingen we naar een bloemenpluktuin.

Waar heb jij van genoten in juli?

4 gedachtes over “Genietmomentjes – juli 2015

  1. Leuk om te lezen zo veel van die kleine dingen waar je spontaan blij van wordt. Ik genoot begin juli van het prachtige weer na thuiskomst van onze wereldreis, van het feit dat ik de eerste 2 weken nog lekker niet aan het werk hoefde, heerlijk bijkletsen met vrienden en familie, het dagje Efteling met broer/schoonzus en neefjes, de bbq, mijn eigen huisje….op naar de volgende maand!

Geef een reactie

