Nieuwe site: www.maudgeniet.nl !

Het heeft dan eventjes geduurd, maar mijn nieuwe site is klaar! Op de één of andere manier is het mission impossible om deze link te verhuizen naar www.maudgeniet.nl. Dus vanaf heden zal ik hier niet meer bloggen, maar alleen nog maar op mijn nieuwe site. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je me daar blijft volgen en onze ‘grote avonturen’ hier verder gaat lezen.

Ik blijf gewoon schrijven over alle dingen waar ik van geniet. Dit is met name reizen, leuke dagjes uit, lekker eten & drinken en nog veel meer!

maudgeniet.nl

Let wel op .. Ik ben nog bezig met een paar kleine puntjes op de i ;-).
Vanaf hier kun je direct naar www.maudgeniet.nl!

2 gedachtes over “Nieuwe site: www.maudgeniet.nl !

  1. Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit! Bij welke hosting heb je je site ondergebracht? En zijn je statistieken meeverhuisd? Ik denk altijd dat het megaveel werk is om dit te doen, en daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Klopt dat of is het klaar in een paar uurtjes?

    • Bij Webreus.nl.. De statistieken zijn niet mee verhuisd, maar ik heb zo’n gratis wordpress iets.. Waar ik niet zo veel van snapte, dus ik begin eigenlijk een beetje opnieuw.. Ik ga er van uit dat mensen mij wel blijven vinden, hihi.

Geef een reactie

