Tag: De Reis Top 5

Marcella kwam met de leuke tag ‘De Reis Top 5’. In deze tag komen vijf favorieten op reis naar voren en voordat ik het wist had ik mijn eigen lijstje al ingevuld :-).

Fijnste accommodatie – B&B De Droomhoeve in Nunspeet

B&B De Droomhoeve

Als laatste weekendje met z’n tweetjes gingen we een weekendje naar Nunspeet. We verbleven hier in de prachtige Bed & Breakfast De Droomhoeve. In de kamer stond een groot bad van natuursteen waar je makkelijk met z’n tweetjes (languit) in kon liggen.
De romantische sfeer hier was geweldig!

Verrassendste stad – Lille

Lille

In april 2014 gingen wij twee dagen naar Lille. Deze stad stond niet echt op mijn travel wishlist en ik had geen idee wat ik er van kon verwachten. Maar ik kan je vertellen dat deze stad mij onwijs heeft verrast! De Vlaamse sfeer in deze Franse stad is geweldig. Ik noem Lille ‘een klein stukje België in Frankrijk’. Ik zou er graag nog eens naar toe gaan, bijvoorbeeld tijdens de Brocante markt (ieder jaar in september).

Mooiste kustlijnen – Griekenland

Zakynthos

Ik ben helemaal verliefd op Griekenland. Ik vind echt alles aan dit land leuk en prachtig, dus zo ook de kustlijnen. Zo was Navagio beach in Zakynthos erg indrukwekkend. Ik heb het water nog nooit zó blauw gezien! En dan met zo’n verroest schip op het strand.. Prachtig!

Onverwachts pareltje – Preko, Kroatië

Preko, Kroatië

Tijdens mijn tripje naar Kroatië met mijn vader, gingen we de laatste dag naar Preko. Eigenlijk gingen we hier naar toe om de laatste dag ‘te vullen’, maar wat hadden we een spijt dat we hier niet eerder naar toe zijn gegaan! Wat een rust hier..

Gaafste dieren 

Met name in Griekenland kom je overal ezels tegen..

Nee, dit zijn zeer zeker niet de gaafste dieren die ik (op reis) tegen kwam.. Maar ik ben gek op ezels, geen idee waarom. Met name in Griekenland kom je deze schatjes overal tegen. Ik kan het dan niet laten om even te stoppen en ze te aaien, hihi.

Neem je de tag over? Laat het me dan weten! Kom ik even bij je lezen :-). 

8 gedachtes over “Tag: De Reis Top 5

  1. Leuk om te lezen! Blijft leuk om over vakanties te bloggen hè? De mijne staat ook online, leuk om weer even terug te denken. Lille staat zeker nog op ons lijstje, al was het alleen al vanwege die markt, lijkt ons erg leuk om daar rond te struinen!

  2. Leuk, je hebt de Reis Top 5 ook ingevuld! Jij hebt mij echt onwijs nieuwsgierig gemaakt naar Lille! En ook naar Griekenland trouwens. Misschien gaan we er eind dit jaar wel naartoe 🙂

Plaats een reactie