Genietmomentjes – mei 2015

Hoewel ik elke maand van tientallen dingen geniet, zijn er altijd een paar dingen waar ik extra van geniet. Ook de meer dan bijzondere maand mei zat weer vol met genietmomenten. Het allermooiste moment? De geboorte van ons lieve kleine meisje natuurlijk!
Welkom lieve mooie Fenne <3!

  • De maand mei begon met mijn verjaardag en een paar dagen later kreeg ik ook nog eens onverwachts een babyshower. Twee keer feest dus! Ik kreeg veel leuke cadeautjes, waaronder de Scratch Map wereldkaart.
  • Een paar dagen in mei was het ontzettend lekker weer. Ik genoot van mijn laatste paar dagen als ‘niet-mama’ en mocht ook de zonnebrandcreme van Vision uitproberen.

  • Sinds ik met zwangerschapsverlof ben gegaan staat opeens de hele dag de televisie aan. Jawel, 24kitchen it is! Het programma ‘Rudolph’s Bakery’ vind ik helemaal geweldig en van vriendjelief kreeg ik dan ook het prachtige kookboek ‘Rudolph’s Bakery’.
  • Vriendjelief en ik gingen nog eens lekker uit eten. Om te vieren dat we ‘nog even met z’n tweetjes zijn’.
  • Tijdens de laatste dagen van mijn verlof als ‘niet-mama’ begon ik me behoorlijk te vervelen.. Gelukkig hadden we nog een barbecue en ik ging zelfs naar de kinderboerderij bij ons om de hoek!

  • En het allermooiste genietmoment OOIT is toch wel ons lieve kleine meisje. Op 27 mei werd ons leventje voor 200% anders.. Fenne kwam op de wereld! Uiteraard is ze het mooiste en liefste meisje van de wereld en zijn we enorm trots op haar! Bedankt voor alle lieve felicitaties. Ondertussen genieten wij nog even verder ;-).

Een gedachte over “Genietmomentjes – mei 2015

Plaats een reactie